![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Hej!
Satt i veckan och grubblade över detta fenomen och nu när forumet är uppe igen så hoppas jag någon vet... Följande händer: - Vid sessionens start så står Lgj-vagnar för lastning av svenska containers på ett ProtoLARS-spår. Jag har alltså fått välja min svenska produkt i listan man får upp i surveyor. - Lastningen fungerar som den skall på alla vagnar. - En halvtimme senare hämtar ett lok vagnarna och kör till en portal. Portalen är inställd på att tömma lasten och släpper sen ut tåget igen. - Tåget kör tillbaka till ProtoLARS-spåret och lämnar av vagnarna på rätt ställe. Loket kör sen vidare på andra uppdrag. - MEN... NU VÄGRAR VAGNARNA ATT LASTAS! ![]() Jag har även provat att sen manuellt köra ett lok och dra bort vagnarna från spåret, vänta ett tag och ställa dit dem igen men fortfarande lastas inget! ![]() Kan det vara så att vagnarna "glömmer" en custom-last efter att de varit i en portal (alltså en last man själv fått välja i listan och som inte är standard för den vagnen)?