![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag har varit iväg sedan i onsdags och har (tack och lov) undgått att vara med om när Crippan postat en herrans massa inlägg som varit off-topic många gånger om.
På forumet begär vi inte att man ska skriva exakt rätt (korrekt svenska) hela tiden men vi begär iaf att man uppför sig moget och kan uppföra sig något som Crippan inte gjort och ni som är unga - Det vill säga under 15 år här på forumet bör kanske tänka lite innan ni postar rätt ut. Detta är ett forum där människor i många olika åldrar möts men när språket blir omoget skräms de äldre iväg och det blir ett dagis här, något vi inte tolererar! Crippan är avstängd från och med idag och ett bra tag framöver. Ev. klagomål kan tas med mig privat Jag har även rensat upp i en hel del trådar och tagit bort inlägg av Crippan (och en del svar på crippans inlägg) om ni tycker att inlägg försvunnit med hopp om att det numera är mer läsligt. |
![]() |
|