![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Fredrik.
Går det att ordna en egen avdelning för Trainz2006, så som för Allmänt, Landskap, 3D-design och Scenarios. Fått den uppfattningen att det är väldigt mycket som strular med 2006 just nu och då borde det väl vara bra att samla detta i ett eget fack för just 2006.
![]() |
#2 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Om det går att ladda ner rutter från trs2004 till 2006 och tvärtom och även 3D objekten går på samma system som innan tycker jag det känns lite onödigt då forumen heter exempel Trainz - allmänt om Trainz
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
|
![]()
Kanske ska förtydliga mig lite mer.
Så som jag har skrivit nu, så kan det uppfattas som ett helt nytt fack med alla kategorier. Vad jag egentligen menade. Är att Trainz2006 får ett eget fack bland dom andra kategorierna som finns så länge. Trainz - Allmänt om Trainz</STRONG> Landskapsdesign - Trainz</STRONG> 3D-design - Trainz</STRONG> Scenarios och scripts</STRONG> Downloads</STRONG> Att här även lägga till Trainz2006 Har ju kommit 5-6 trådar som bara handlar om just 2006 på ett par dagar och då är det bara några stycken som än har skaffat spelet. Hur det ser ut om en vecka eller två vet vi ju inget om just nu. Men då det verkar vara lite strul, så här i början. Vore det väl bra att kunna samla allt detta i ett eget fack om just 2006.
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Låter som en bra idé Bengan tycker jag. Sedan kanske svaren kan samlas i en FAQ för TRS2006 där svaren redovisas.
Lite tänkande får man allt nog ställa om i TRS2006 i jämförelse med TRS2004, UTC m.m då varje ny version alltid ändrar på någonting man är van vid att göra på ett annat sätt. ![]()
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#6 |
Admin & STW-member
|
![]()
Jag är tveksam till att införa 5 nya forum. För många forum splittrar bara forumet. Vi har ju tidigare klarat av att ha forum vid övergångar från Trainz 1.3 till UTC och från UTC till TRS2004.
Det man kan önska och hoppas är ju att man i ämnesraden vid nya trådar är att man är tydlig och skriver TRS2004 eller TRS2006 så blir det betydligt enklare och mer lättöverskådligare. Att ha totalt 10 forum för Trainz tror jag bara kommer skapa förvirring av de ev. nya medlemmar som kan tänkas dyka upp. |
![]() |
![]() |