![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Här kommer lite bilder av vad som kommer inom en snar framtid...Det kommer ett antal till av denna varianten...De som visas här är så gott som klara, skall bara justeras en aning.... MVH Kenneth Edit: Jag har bytat vagnmodell eftersom den andra var för brun så det blir denna istället...Kommer att göra ett antal olika, kan väl bli totalt ca 15 st.
MFF SM-Guld 2010?? Javisst blev det så ![]() Senast redigerad av knebert den 2005-10-07 klockan 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Hej
Ser fint ut Kenneth
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej jag tackar för det...
Alltid trevligt med lite uppskattning... MVH Kenneth
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Ahh, mycket fint.
![]() |
#5 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Mycket fint Kenneth..men du kan inte försöka göra ett spännband ovanför containern också...ser lite dumt ut när det enbart finns på sidorna och inte runt hela.
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Snygga men glöm inte att den finns även
i rött såg en idag i sundbyberg.
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jo, jag vet att det finns en röd ochså...Men på den bilden som finns här på forumet så finns det stolpar på den....Vet i tusan hur man gör för att få bort dom...Någon som vet, så kan vi få den röda ochså???? Oki...Här kommer några bilder till.... MVH Kenneth
MFF SM-Guld 2010?? Javisst blev det så ![]() Senast redigerad av knebert den 2005-10-07 klockan 20:02. Anledning: Glömt skicka upp bilder!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag gjorde en ommålning till den röda vagnen ochså. Det blev ingen fototextur till denna. Jag vet inte hur man fixar med stolparna på Bengans bild. Men jag hoppas att det går bra med denna ochså. Vad säger ni? Jag kommer att göra en vagn till, Felixvagnen och sedan återstår bara att fixa till dessa så att man kan köra med dom ochså....Jag kommer att packa dom företag för företag av den enkla anledning att man inte skall behöva installera allihopa...Låter det vettigt eller skall jag göra på annat sätt? MVH Kenneth
![]() |
#9 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Det heter Photoshop och gör underverk!
![]() Ska fixa bort stolparna åt dig nu genast, kan ta ett litet tag iofs! Edit: Fixade en version som kanske går att använda? Lite "suddigt" i nedre högra hörnet då jag var lite lat och körde med "gausisk oskärpa" för att jämna ut kanterna... Senast redigerad av Olaf Lindström den 2005-10-08 klockan 16:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Men jag tackar så mycket om du kan lösa detta så kan vi få ut denna vagn ochså... MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Ja nu har jag färdigställt ytterligare en vagn... Vad tycks? MVH Kenneth PS Tack vr98olli för hjälpen med bilden. DS
![]() |
#12 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Mycket fint!
![]() Vagnarna ser verkliga och välgjorda ut! ![]() ![]()
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag bara undrar, skall jag göra dessa till lösa containrar/lådor som man kan ställa löst på marken ochså??? Jag gör det gärna om ni vill ha dom... MVH Kenneth
![]() |
#14 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kanonfina vagnar!
Jag vill gärna ha dom som lösa objekt också... Bra jobbat!
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Nu i kväll blev jag klar med de 3 röda vagnarna, skall bara göra en 2x20 med röd och blå pressening, sedan är det dags att fixa alla dessa vagnar till olika paket. Kommer att göra en del lösa lådor ochså som man kan använda vid olika tillfälle.... MVH Kenneth