![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]() ![]() Mellbystrand såklart.... ...och lägger till en bild som säkert Mr Bertilsson känner igen. ![]() Märkte att sista bilden lutade en aning, men syftet är inte bildtekniskt.
Senast redigerad av Schulz den 2008-02-21 klockan 21:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Den första var ju helt grymt vacker. Snart börjar säsongen igen, och då börjar Beachclub delfinen i Mellbystrand att handla...
![]() Ja, stället vid andra bilden levererade jag till så sent som idag. Kom senare förbi på vägen i förgrunden. ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Är det ett ställe att rekommendera? Har aldrig testat Frasses. Finns väl i Kristianstad ute vid Långebro också, om jag har rätt.
![]() |
![]() |
#4 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Den första bilden är bara för vacker! Elva poäng av tio möjliga.
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]() Den första bilden gillar jag också, väldigt vackert o fint med solnedgången och vågorna! ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Jag är inte sådär jätteförtjust i Frasses. Brukar försöka rasta på donkan i Mellbystrand eller Halmstad, istället, om det nu ska bli snabbmat. Men normalt försöker jag rasta på Pensionat Enehall i Båstad istället. Rejäl husmanskost för 75:-, inkl kaffe, rejält salladsbord, dricka och kaka (även om jag alltid blir bjuden
![]() Det är rätt slibbiga pommes på Frasses, och jag upplever McDonalds som fräschare. Toaletterna brukar vara ett bra index för fräschheten, och då ser man direkt vem som är fräschast. Sen har ju jag rätt bra insyn i Frasses kök i Snapparp (som för övrigt är samma som Rasta). Men visst! Det funkar.
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av simonbertilsson den 2008-02-22 klockan 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Ska man disskutera kedjor är Frasses i mina ögon ett riktigt bottennapp, Nässjörestaurangen kan inte stoltsera med någon vidare god mat iaf, tyvärr. Max/Burger King ska det vara isåfall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]() Jag tackar för kommentarerna och får väl prova Frasses någongång. Någongång måste man ju prova iaf.
![]()
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|