![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Det är alltid någonting fel när man ska handla hos Aerosoft......
Skulle köpa ett addon till City Bus Simulator, som jag sett fram emot. Men först när jag ska installera det märker jag att min seriekod inte funkar.. Vilket gör mig förbannad. Och sen när jag går in på mitt konto, ser jag att de har tagit betalt för två spel.... Alltså 2x15.95euro. Vilket gör mig ännu argare. Man KAN ju inte ens använda två spel (nedladdningsversioner). F*n Aerosoft! (Har mailat dom, men dom lär ju inte svara idag.....)
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|