![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Om jag har fattat allt rätt nu.
Så hamnar hemladdade kuider (cdp-filer) i cache/internet-mappen. Bild 1. Och inlagda kuider (cdp-filer) i mappen local. Bild 2. eller är jag helt ute och cyklar nu och har helt fel inställningar någonstans. För i mappen som det var i TRS2004 World/Dispatcher/Downloads har jag bara 22 mappar och alla har mitt personliga kuidnr + xxxxx. Dessa cdp-filer som har hamnat i cache/internet-mappen har inte det vanliga kuidnr. som man är van vid att se. Utan verkar vara kodade på något sätt. Finns det något sätt att läsa av och översätta detta, så att man får fram kuidnr. på dessa. Har sorterat upp alla tidigare kuidnr i olika 1000-tal och lagt i olika mappar. För att inte få allt i samma mapp (tar en sådan förbannad tid att öppna mappen då). Så nu skulle jag vilja lägga in dom nya som jag har laddat hem med TRS2006 i dessa speciella mappar som jag har. Men som sagt, cdp-filerna har nu ett helt annat namn än det vanliga kuidnr. + xxxxx. Någon som vet hur man får fram kuidnr. på cdp-filen.