![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Sitter o pular lite med GDSJ och har en fråga till de mer kunniga inom den sektionen. Tidigare när jag byggt har det varit så låg upplösning på skärmen men nu när man har en stor skärm så blir rutan så liten. Går detta att ändra på något vis?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Finns en liten utility som heter "RE screen size msts-pro" som fixar det. vet inte var jag hämtat den, men sannolikast på train-sim.com. Den gör detta för dig. Annars kan man gå in i register-editorn o hacka in en bättre upplösning, men det här är enklare. Är man lat, så är man.
Jag har dessutom noterat och använder alltid mig av en kul effekt. Om jag trycker ner RE-fönstret och sedan trycker upp det igen, så kommer den tillbaka som fullskärmsfönster. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Tackar Mazz!
![]() Ska ladda ner det programmet... För mig blir inte rutan man arbetar i större av att minimera/maximera som jag tror du menar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Oki, testa sen när du har ändrat editor-fönstret med samma sak. Det känns ju lite granna som nån slags bugg, som för en gångs skull är positiv. Jag kör Win2000 på RE-datorn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |