![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Idag blev det en cykeltur på den sommarfagra ön Hven. Här följer några bilder.
![]() Hvens gamla kyrka, S:t Ibbs kyrka hette den visst. Riktigt mysig var den. Den nya kyrkan (Allhelgonakyrkan) har avkristnats och blivit Tycho Brahe-museum istället. ![]() Underbart landskap på ön Hven. ![]() Den här bilden får sammanfatta ön Hven. Mycket raps på en ö mitt i havet... ![]() Lekte lite med skärpedjup på min väg mellan Kyrkbacken och Norreborg. ![]() Tro inte att jag tänkte lämna Hven utan bilder på lite kollektiva transportmedel (även om jag tog mig fram med cykel). Någon som kan se den andra bussen? ![]() ![]() ![]() Det blev en paparazzibild med. Det var Hvenfestivalen och det här medlemsrika (bara en bråkdel av bandet på bild, och hon nere till vänster i vit tröja är min syrra) bandet från Jönköpingstrakten medverkade. Nu skulle de ta samma båt som mig hem. Någon som kan säga bandets namn? ![]() Sammanfattning: En riktigt härlig dag mitt i sundet. Benen kändes som gelé efteråt, men vissa påstår ju att jag behöver träna så... ![]()
![]() |
#2 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Fina bilder på ett underbart landskap där nere!
![]()
![]() |
#3 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
I´m from Barcelona antagligen
![]() Sen ger inte en cykeltur speciellt mycket träning ![]()
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Fina bilder!
Men du, jag har ett tips på hur du kan få mer träning. Om du inte gör det redan så använd cykeln när du är ute och fotar tåg. Personligen tycker jag det är smidigare än bil då det kan vara problematiskt att parkera bilen då man hittat ett fint ställe. Ska man lite längre är det bara att ta med cykeln på bilen. Så här gör jag i alla fall ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Så du orkade ta dig runt ön på cykel??
![]() ![]() Kan hålla med Erik att hon till höger är ett rätt trevligt objekt ![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Mycket fint Simon men den andra bussen är i väster hörn!
![]() ![]()
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Alltid trevligt o se Hven på bilder, själv ser man nästan Hven varje dag eftersom jag jobbar på Backafallsbyn (:
Man jobbade hårt under hela Venfestivalen, ni som var där kanske såg mig eller helt enkelt handlade av mig inne på området. Stod i kiosk-mat tältet.