![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Har nyss släppt mitt lilla smalspårslok "Eiser", 600mm spårvidd. Ett bygge efter mitt eget tycke, nu får vi hoppas det blir fart på smalspårsbyggandet.
![]() En riktig specialare med Luttermöllers vridbara kuggdrivna axlar och slidstyrning av modell Southern. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Med färdiga consists och aliased sounds. Tanka här! /Jonatan
![]() Choo choo fox Senast redigerad av Jonatan den 2006-09-29 klockan 00:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Trevligt litet lok Jonatan!
Nu skulle vi haft en rutt och köra den på bara, men man kan ju använda den öst-tyska rutten visseligen...
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jo.. den e bra.
![]() /Jonatan
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
den va mae snygg
polys? btw... håller även jag på med ett smalspårslok, dock till 891mm det är dock inte färdigt, bland annat är det inte till någon specifik simulator än Senast redigerad av Json den 2007-05-08 klockan 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Polys? Nä de skaeter ja i.
![]() Det är ett personligt bygge. Men om du verkligen måste veta, 24,000 me lok, lokdetaljer freightanim, tender och tenderved freightanim. /Jonatan
![]() |
#6 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Hej
Undrar vilket prgram du byggt tråden i Json? Ursäkta ifall jag "stal" tråden men undra bara. Måste verkligen säga att du får till dina ånglok Jonatan!