![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Jag skulle öppna en bana som jag byggt själv och fick upp detta felmeddelande i TRS 2004.
![]() det kan väl knappast saknas något eftersom jag byggt banan själv och inte har raderat någon fil? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
lurigt det där, händer mig hela tiden... jag har tröttnat på det meddelandet, kör ändå, dock verkar det leda till att spelet stänger av sig själv ibland och ett felmeddelande om någe superfel dyker upp.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Tidigare fanns en bugg som gjorde att själva banans kuid ibland misstolkades som saknad dependence.
Men Jag antar att du kör med sp4 och då är ovanstående knappast aktuellt.
![]() |
#4 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Brukar stå så ofta på mina banor och även andra.. Men tryck bara på "Load the map anyway" så kommer du förbi det.. Gör så själv och det stängs inte av automatiskt eller så senare heller..
![]()
![]() |
#5 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Jag har det problemet med alla mina banor och det jag tror är att man kanske har instellerat det fel och det har blivit fault och man inte har vetat om det.
Meddelandet brukar oftast komma även när det är Fault ( lr hur man stavar? ).