![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
... eller var det "För Bromma ligger bättre till"?
![]() Malmö Aviation är det iaf, och planet har just påbörjat sin flight från Sturup till Bromma. ![]()
![]() |
#2 |
Tidigare ssg
|
![]()
Häftig bild. Återigen får jag flashbacks från när jag var lite och var vid Arlanda och såg alla planen, tycker det var så spännande och häftig. Tycker det är det än idag, att se ett stort passagerarflygplan med okänd destination lyfta från bana 1 eller 2 på Arlanda är en mäktig syn som jag senast såg imorse från E4:an utanför
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Ah, Mavia Avro. Fin Bild!
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Ahhh! Äntligen en riktigt riktigt bra flygbild som faktiskt visar mer än bara flygplanet
![]()
![]() |
#5 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
Den typen har man sett för många av... Vägen jag stod på var förresten en utmärkt väg att prova mitt nya åk på. Lagom kurvig och backig. Saab - "Med jetplan i generna" ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Landslagets plan? De planet som de flyger till matcher med? De gjorde väl det när de skulle spela mot Island på Island eller vad det var. Nu väntar jag bara på Dagens Industriplanet som skall flyga Bromma-Kalix eller om det var Kiruna?
![]() |
![]() |
#7 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Ja, det var en udda färgsättning. Fattade först inte att det var Malmö Aviation, men det syntes på stjärtpartiet, och stämde med tidtabellen.
Det är alltså ett helt vanligt reklammålat Malmö Aviationplan.
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Det där var fantastiska färger! Snyggt!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Fina färger på en fin bild med (för en gångs skull) ett fint flygplan.
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Finns det något bättre än en Avro RJ-100?
![]() Mycket snygg bild.