![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tjena Emges!
Testade megapacket imorse. Installerade och försökte sen köra ett tåg, men det gick inte. Inget av tågen gick att välja i spelet. Hittade sedan felet, som var att consisten hadde hamnat i en egen mapp, i MSTS huvudmapp. Klippte och klistra dom rätt, och sen var det bara att köra. Tack för ett guld-paket! ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Ja dj.. det har du rätt i. Det var sent då jag gjorde det så katalogen hamnade fel. Jag skall fixa det så snart som möjligt.
För dom som redan installerat så är det som Pierre skriver bara att flytta över innehållet i CONSISTS i huvudmappen in i TRAINS\CONSISTS. Tack för påminnelsen Pierre! /Mats ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Den är korrigerad nu.
/Mats ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
I min dator får jag två X14 Östgötatrafiken och Vättertåg ligger under X14.
/Viktor http://twilty.yoll.net/ |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Megapack X1X [Vad är skillnaden mot ver. innan] | Trigger | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-05-23 11:59 |
Emges X10 Megapack... | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-05-18 02:28 |