![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
Jag kommer in på STWs hemsida och klickar på dowloads, lokomotiv, dieseldrivna ( eller något annat lok) men inget händer. Snälla hjälp mig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
http://www.stw.se/index_swe.html kolla denna funkar för mig
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
Den funkar men hur laddar man ner jag klickar på download under bilden men så kommer jag till någon konstig sida.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
"konstig sida"
utveckla mer, svårt att ge hjälp annars... eller en kopia på texten/adress/bild/nått som förklarar www.stw.se är under ombyggnad som simon skrev, den sidan fungerar för mig (deras gamla) och jag kan både ladda hem ett och annat lok (provade 3) Antingen så ska dom laddas ner via programmet som medföljer trainz (det startar igång av sig själv) Eller så sparar man ner en zip/cdp fil
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Du måste vara medlem på deras sajt och regga ditt serienummer för att tanka ner prylar från deras sida. Allt är gratis! |
|
![]() |
![]() |