![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Hej igår kväll var de cruising i Timrå om ni undra så åke ja en Pv på bilderna....
![]() Om fler har bilder får ni gärna lägga upp dem här ![]() ![]() 66:as Caprice... ![]() 58:as Impala.... ![]() 58:as Buick Super... ![]() Möte mellan en Buick och en Oldsmobile......( kolla texten på väggen ![]() ![]() Bild bakåt.... ![]() Bilen pappa körde......58:as Fairline..... MVH Roberth Johanson
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
En sån vill jag ha!!!
![]() ![]() Tyvärr så är plånboken för tunn för dessa....
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Håller bara med, Bonus bild på Cronjes bil....
![]() ![]() MVH Roberth Johanson.
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Oh my God!!! Just en sådan skall det vara...Rätt färg och allting...Hoppas att den är original?
![]() |
#5 | |
Tidigare Ugglan_1
|
![]() Citat:
![]()
Jag vill ha all form av kritik, både teknisk och konstruktiv kritik Senast redigerad av Jared den 2009-05-12 klockan 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() MVH Roberth Johanson.
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() http://www.blocket.se/jamtland/Ford_...m?ca=23_14&w=3 En sådan här...eller denna kan ochså vara något: http://www.blocket.se/trelleborg/For...m?ca=23_14&w=0
MFF SM-Guld 2010?? Javisst blev det så ![]() Senast redigerad av knebert den 2009-05-12 klockan 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Tidigare Ugglan_1
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Min drömbil är en 67 eller 68 mustang fastback eller cab. En nyare jänkare skulle jag aldrig köpa. Dom är alldeles för fula/osnygga!
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Sen en fin jänkare är en sommarbil som man är ute och glider, sen kan man ha ett Svenssonåk och glida med under resten av året...
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Själv säge jag caprice eller liknande året runt å sen en finnare 50 talare på sommaren
![]() ![]() MVH Roberth Johanson
If you dont use it chrom it ![]() Senast redigerad av roberth den 2009-05-13 klockan 20:02. |
![]() |
![]() |