![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Vet någon om det finns sidoväxlar till trainz?
Tack på förhand En sådan: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]()
Med risk för fel så vet jag en som ser ungefär likadan ut men jag tro det är en vanlig klotäxel(?). Den heter iaf Lever Manual left/right.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack, men det är inte en sådan. Det spelar ingen roll om den är svensk. Bara om den ser liknade ut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Default växeln som kommer i trs 2006 är väl en sådan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Inte vad jag vet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Ingen svensk variant finns. Har annars sett minst en variant utav modellen. Men tyvärr, så var den inte i närheten utav en svensk klotväxel. Hade den varit det, så hade jag försökt att kladda lite på den. Så att den hade sett svensk ut. Var jag såg den, det har jag förträngt. Då den inte var intressant för mig. Är själv ute efter något likvärdigt, att ha på trånga bangårdar. Så även jag, är intresserad utav tips om en snarlik klotväxel som är lätt att försvenska.
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
kolla på tyska sidor har ett minne av att jag sett minst en där som påmminer om den
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Vet du några t.ex.? (sidor)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]()
Kollade igenom lite, bland växlarna som jag har installerat.
Den som påminner om den svenska varianten. På den ser det ut som om texturer saknas på klotet + armen (vita, som om texturen har någon konstig bokstav som TRS2006 och TS09 inte vill veta av.) kuid:61119:24120. Vet inte, var jag har hittat den. Sen hittade jag en annan variant, Som jag inte alls tycker, påminner om den svenska. Kuid:185550:28037 & 38. Samma sak här, vet inte var jag hittade dom. EDIT: Finns på DLS. Bilden som visar växelklotet på DLS. Är bilden på den tredje varianten som finns och inte på den vridna varianten.
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2009-06-15 klockan 21:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Kan du vara vänlig skicka över den första om det går bra (Förlåt om det lät elakt/drykt)
Senast redigerad av stora vågen den 2009-06-15 klockan 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citat:
Den var inbyggd i TS09. Det är kanske samma sak med TRS2006. Har inte TRS2006 installerat för tillfället, så jag kan inte kolla upp det. EDIT: Har för mig. Att jag har sett, denna växel innan TS09 kom ut.
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2009-06-16 klockan 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Kan du vara vänlig säga vad den heter. (Inga resultat på min söking på Content Manger)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citat:
Region: Australia Då den är inbygg i TS09. Så borde det inte saknas texturer p.g.a. felaktiga tecken i namnet för texturerna, som jag skrev tidigare. För det borde Auran ha koll på, när materialet följer med i TS09. Men jag tycker, att det ser lite underligt ut, med vitt klot och arm, att något saknas.
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Tack så mycket.
|
![]() |
![]() |
![]() |