![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tänkte en tråd där jag visar lite bilder från mina bussturer i bl.a Tyskland och USA.
Först ut är en vardagsmorgon i Tyskland. ![]() Det är tidig morgon och jag ska hämta upp min buss på depån. Klockan är runt 20 över 6. ![]() Där står skönheten inne i mörkret. Bussföretaget Regiobus Usedom har precis bytt ut hela sin bussflotta till 6st moderna och fräscha InterCity-bussar som är en dröm att köra/åka. Den förre föraren glömde visst släcka ned destinationsskyltarna ![]() ![]() Så står jag redo på Wolgast och har precis släppt på morgonens första passagerare. Det är några minuter till avgång så jag har stängt av motorn och tar en nypa ljummen morgonluft. ![]() Så beger jag mig av mot Mahlzow. Här har jag precis stannat på första stationen som ligger väldigt nära Wolgast. Springer snabbt ut och knäpper en bild. Detta är den enda stationen mellan Wolgast och Mahlzow. ![]() Efter några minuter når jag Mahlzow som är slutstation. Trots rusningstrafik på vägarna kommer jag fram prick på minuten. Här har alla passagerare gått av och jag knäpper en bild innan jag vänder bussen för hemkörning till Wolgast igen. Fortsättning följer!
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Fina bilder! Vilket spel är det du kör?
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Snyggt! Jag kör med en gratis simulator som heter Virtualbus. Har inte särskilt bra grafik, så ev. ska jag köpa denna simulator.
![]() Men finns det Citaro och sådana bussar till denna sim? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tack för era kommentarer! Det är CBS2010 jag kör med. Just denna rutt heter Regiobus Usedom och är payware.
Dagens rutt var i New York. ![]() Jag ska plocka upp en buss vid Circle Line och köra den till Bus Terminal. Jag har tur idag. Istället för att köra den gamla slitna Bus Nova så är det en bus av de nya modellerna som MTA har beställt in. Dessa är mycket fräschare än de äldre bussarna. ![]() Så är vi igång. Här står jag vid ett rödljus. ![]() Så är rutten klar och jag låter bussen stå på tomgång medan jag väntar på föraren som ska ta över.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Vad heter modellen? Det är nämligen så att jag letade upp vilket spel det var du körde (tack för att du sa det ända) och jag vill inte bara köra den gamla slitna Bus Nova hela tiden.
![]() ![]()
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Här kan du ladda ned 3 tilläggningsbussar: http://www.tml-studios.com/fileadmin...usatzpaket.exe
Den bussen jag kör i första inlägget (usedom) följer med Regiobus Usedom. Den andra bussen jag kör med i NY kommer jag inte ihåg vart jag laddade ned den ifrån..
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() EDIT: Hur installerar man dem?
Henrik.V Senast redigerad av henrik645 den 2011-02-08 klockan 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Jag har lyckats installera bussar nu, och jag tror att jag har hittat bussen som du hade i din andra "bildvisning". Det är väl denna? Den finns här!
Henrik.V Senast redigerad av henrik645 den 2011-03-02 klockan 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Visst är det så!
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Jag tänkte väl det! Nu blir det att åka iväg!
![]()
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Jättefin buss verkligen den där nya volvon där och bra länk som funkar bra Henrik, men det går inte att packa upp winrar filerna för dom är lösenordsskyddade tyvärr med ett icke känt lösenord för mig iallafall, någon som vet vilket lösenord det kan vara? Mvh Johnny
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Det stod längst ner på deras hemsida, men lite svårt att veta om man inte kan spanska.
![]() ![]() Kod:
www.cbs-chile.es.tl ![]() ![]()
Henrik.V Senast redigerad av henrik645 den 2011-03-03 klockan 08:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Tackar tackar!!!
![]() |