![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
Hej alla ! Imorron bär det av till Stockholm för första gången i mitt liv
![]() ![]() MVH:Tågkompaniet Ps: Någon som har något förslag vad man kan göra för något trevligt i Stockholm som kan vara intressant? Gärna något med tåg? Jag tänkte testa på T-Banan ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Lidingöbanan* är en rätt trevlig utflykt vid fint väder - nästan som en museispårväg fast ändå inte. Den ansluter med tunnelbanan vid Ropsten
![]() * Observera att detta är en spårvagnslinje, men det räknas väl som tåg i allafall? :-)
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Okej
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Du kliver på t-bana röd linje mot Ropsten och åker hela vägen dit (är inte mycket mer än 4 stationer eller nåt). Väl i Ropsten är det bara att följa skyltarna mot Lidingöbanan.
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Tvärbanan (Alvik-Sickla udde) och Nockebybanan (Alvik-Nockeby) rekommenderar jag.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Roslagsbanan och Saltsjöbanan är fina att åka vid fint väder fast bäst på sommarn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Tack allihopa ska testa allt detta
![]() ![]()