![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
När jag bygger en bana i Surveyor 2010 hittar jag ett dubbelspår. Kan jag inifrån Surveyor se vem som har gjort spåret och därefter se om samma konstruktör har fler saker i min Surveyor eller kanske på DLS?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Kolla det i CMP.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Då ser du kuidnr. på objektet i nedre höger hörn. Sen ska det väl gå, om jag inte minns fel. Att söka efter kuidnr. som man söker efter andra objekt i Surveyor. Om inte, så får du iallafall reda på kuidnr. så att du kan kolla upp det i CMP sen och se, om det finns fler objekt gjorda av användaren.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Ja, Bengan, det där med ShowKuids i trainzoptions var ju en bra ide. Vad jag kommer ihåg fanns det till TRS2006 en hel rad rekommendationer vad som kunde ändras och lägga till i trainzoptions.txt för att få Trains att flyta lite bättre. Finns det liknande råd till TS2010?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
http://en.wikibooks.org/wiki/Trainz/Trainzoptions.txt
![]() |