![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej
Kan ni gissa vad dett skall bli. ![]() Tips. Stationen ligger i Sörmland och var alltid alldeles för stor. LAn får inte gissa för han vet redan. Vad han inte vet än är att jag försöker vältra över detta bygget med på honom. Jag måste ha gått o blivit lat.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
fler stationer...?.. nu måste jag nog väcka den station-ära datorn... och skapa en "stations-mapp".. ni är fantastiska...!!
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Bjornl,
vältra på du bara! Med dina fototexturer blir det lätt att bygga en polygonsnål modell eller varför inte en LOD!? Nån gång får jag väl krypa till korset och lära mig detta. Med dina texturförlagor till ????? station ser det ut som det blir ett lätt jobb?! Men skall du vältra över vill jag ha mått m.m. Du tänker väl inte ägna dig åt Malletmaskiner nu igen ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej LAn
Bygg du Håkanstorp så bygger jag Vadsbro. För TGOJ,s Vadsbro station är vad detta skall bli. Se http://postvagnen.com/forum/index.ph...read&id=235050 Utmaningen är att se om jag kan bygga en hygglig station utifrån dessa foton.
MVH / BjörnL Senast redigerad av bjornl den 2012-02-19 klockan 23:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Nåja polygonsnålt, allt är relativt här i världen. Denna lilla baby ligger väl på 660 polys nu. Men tjockare än så blir den inte. Nu är det inte så mycket kvar, en stationsklocka och en nightmesh kanske.
MVH / BjörnL Senast redigerad av bjornl den 2012-02-22 klockan 01:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Riktigt snyggt bygge Björn! Man känner verkligen igen sig!
![]()