![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Här kör jag på med saker som har gått in i Tane efter lite mindre ändringar i configen.
Först ut blir Korvtigers G-finka G3. Antar att det är samma sak på hans övriga godsvagnar. Fick detta felmeddelande på G3 (Bild 2) Bild 3. När jag tog bort dessa rader i configen, så att det ser ut som på bild 4. Så fick jag in Godsfinkan G3 i Tane. .
![]() |
#2 |
|
![]()
Här är det inte direkt vagnen som spökar, utan ett tillbehör (produkt).
Fixar man till STL Massaved och tar bort denna rad i configen, så får man in Korvtigers SJ NN3 i Tane också.
![]() |
#3 |
|
![]()
Samtliga utav Korvtigers godsvagnar gick in i Tane.
Vara bara fem vagnar, där jag var tvungen att ändra i configen som i första inlägget här ovan. Texturegrupp, öppning av dörrar och lastning fungerar. Det är bara kopplet, som inte hänger med till 100%. Det är en av slangarna som inte hänger ej med.
![]() |
#4 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Men kopplar men ett lok till vagnar, och kör en liten bit, och backar en bit, och sen kopplar ihop/isär manuellt, så funkar det riktigt sen.
![]() |