![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Jag vet att jag i början av min installation kunde välja 15.000 m., men nu vet jag inte var jag skall hitta denna slider. Någon som vet. Detta avstånd funkar mycket bra på "WNJ expanded", då ser man inga tomma berg i bakgrunden. "Maximum Draw Distance This slider provides tuning to adjust the terrain draw distance from 1,500m to 15,000m. This slider works in conjunction with the Scenery Detail Slider with each asset type drawn out to a specific percentage of the total draw distance. As the draw distance extends, so does the range of the scenery objects, trees, track splines, other splines and particle effects. This setting will have the greatest impact on your frame rate and can be controlled by the "Quickdraw" hotkeys (Shift "-" and Shift "+"). " Jag har sett på bilder som "benkegbg" lagt upp inte har denna maxgräns inställd.
![]() |
#2 |
Veteran
|
![]()
Bild på "Help:Video Settings"
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Det är riktigt att jag inte hade fullt ös på distansinställningarna därför att min dator är klen. Annars är det inställningarna här som man kan ändra: Finns under "File".
![]() |
#4 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Tack för hjälpen ![]()
![]() |