![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Member
Reg.datum: Nov 2003
|
![]()
Jag har stora problem med luftledniingar och spår.
kurvorna blir skarpa och luftladeningarna hamnar på visa ställen utanför bannan hjälp mig snälla |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
?????????????? Fattar inte, jobbar du med Rutteditorn? Kan du visa en bild kanske?
M v h /Pursche www.svttl.se ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det kanske är att vår vän Balder råkat skriva i fel forum...(?)
Hans tidigare inlägg har varit om Trainz och detta låter som om det vore Trainzrelaterat Jag flyttar tråden till Trainzdelen. ___________________________________ Fredrik önskar God Jul och Gott Nytt År! Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Member
|
![]()
nej det är trs 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Member
|
![]()
Sorry kn inte visa några bilder och det är inom editorn
svårt att förklara. Du har en rakstreka ochså svenger den åt höger eller vänster sen ser det ut som om du har haft en vinkelhake på ett ungefär. här ut någon stans brukar den hänga i bland. | = luftledning | ___________ / elupptag |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Har någon annan problem med nedladdning från DS. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 14 | 2004-11-07 16:13 |
Problem med Picadilly line(london underground) | gec44-9w | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-12-05 17:43 |
Problem med Y2:an. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2003-11-25 15:51 |
Problem med MSTS! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-02-17 09:59 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |