![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej, Jag sitter och lär mig VHJ eftersom jag måste göra ett antal aktivieter för ekonomin. Som jag sagt förut så är den [
![]() Denna rutt är aldeles för fin för att ha t ex kör i signalen när man rullar in i en 40-växel eller att man inte hinner bromsa från 220 km/tim till stopp pga att man har ett godståg framför sig och signalsträckan är för kort. M v h /Pursche www.svttl.se ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hmm... 91 har läst frågan men inga svar...
![]() Gissar att jag får svara mig själv här. jag justerar lite signaler för skojs skull, gör några aktiviteter och skickar till banbyggarna och hoppas på positivt svar. Men förvänta er ingenting... M v h /Pursche www.svttl.se ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Jag tycker du kan få leka med rutten, och kanske släppa en liten uppdatering.
MVH Erik ![]() VD,Railway Transport System Kontrakt: http://www.svttl.se/rts.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fråga ang. Boggier+Polygoner | Carlj | 3D-design - Trainz | 0 | 2005-02-01 22:44 |
Nyfiken fråga? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-01-15 21:52 |
En fråga angående ny rälstextur | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-11-05 20:50 |
Fråga till STW. | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2002-08-16 22:37 |
En fråga om att spara sitt arbete i Trainz | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2002-06-16 00:18 |