![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
KMJ auktioneras ut, allting som har med rutten att göra förutom första veckans inkomster följer med i köpet.
ETAB´s vd säger att ETAB hade problem med KMJ redan i första början men ville försöka ändå. Detta gick inte från ETAB´s sida som nu vill sälja rutten vidare. [u]Utgångsbud</u> Utgångsbud är 400.000 VSEK och man kan bjuda på med 10.000 kronor åt gången dvs att nästa bud måste vara på minst 410.000 VSEK. [u]Deadline</u> Och deadline för denna auktion är på fredag den 30/4 klockan 20.00. Om inga bud inkommit före deadline så behåller vi rutten tills vi hittat en köpare. Alla som är intresserade av att köpa rutten lägger ett bud här i tråden. Mvh Mohammad Mafiha, vd för EuropaTåg AB ![]() EDIT: Rättade till ett stavfel |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citat:
____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
MVH Erik VD, Railway Transport System www.svttl.se rts@svttl.se |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Detta pga att jag inte har MSTS för tillfället. Jag avinstallerade MSTS för att kunna ominstallera men sen så hittade jag inte skivorna igen. Så därför så kan jag inte göra aktiviter och ärligt talat så kan jag inte göra nånting, jag är ett stort misslyckande.[B)]
Mvh Mohammad Mafiha, vd för EuropaTåg AB ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Det var verkligen att ta i. Du är den klart största operatören och vad vi andra än säger om stora inköp och lån så går du faktiskt med vinst varje vecka.
Det är mer än vad man kan säga om SJ och Green Cargo i verkliga livet... ![]() M v h /Pursche www.svttl.se ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
STAB och NTB lägger ett gemensamt bud på totalt 600 000.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Grattis PURSCHE.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Det är klart det gäller, Pursche.
Även om det så bara hade varit 1 sek. kvar. Än en gång Grattis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Senior Member
|
![]()
Håller med alaska. Självklart erkänner STAB att SVTTL vann rutten.
Pacta sund servanda ![]() http://www.seaside.se/~sea1712d/ |
![]() |
![]() |