![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
var det finns en modell av stockholm central till trainz, tänkte kanske bygga en bana som påminner om uppsalapendelbanan, det svåra är bara att se framför sig hur det ser ut på ett ungefär längs banan och hur långt från varandra stationerna ska ligga i trainz railway simulator för att tiderna ungefär ska stämma, man får nog prova sig fram, det är om man klockar mellan stockholm och arlanda cirka 19 minuter om föraren kör det fortaste han törs, annars cirka 22 minuter. mvh Johnny Nilsson
Ps Kanske hellre skulle försöka bygga en låtsasbana som liknar tunnelbanans röda linje norsborg-ropsten, det är enklare eftersom jag bor längs den banan. DS Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
jag har en tanke om att vi ska bygga stockholm t.bana med banorna norsborg-ropsten med många fler någon som är intreserad svara gärna då
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Stockholmstunnelbana kommer att bli Perfekt!
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
bra SMK.stockholms t.bana kommer inte att byggas tyvär inte i från mig.jag ville att dom som är bra ska bygga den inte jag som är 12-13 år
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Stockholm C har jag försökt bygga tidigare, ligger dock ej på denna dator, ska se om jag kan visa några bilder från den andra burken.