![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Känner att jag måste fråga om råd angående T43:an.
Färgerna stämmer inte med dom bilderna jag har hittat på nätet. Har använt ungefär samma färger som jag gjorde Z65:an på. Personligen tycker jag att den ser bättre ut så här, men frågan är om jag ska försöka följa färgena på bilderna mer. Vad tycker ni? http://www.bildrallaren.com/Sverige/...3%20222-CG.jpg Bengan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Oavsett färgnyans så ser det ju väldigt bra ut Bengan!
![]() Har du kollat hur den ser ut inne i Trainz? Färgerna blir ju lite annorlunda och ljusare då, åtminstone med standard ljus.
![]() |
#3 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej Bengan!
Som Patrik säger så brukar färgerna bli annorlunda i Trainz ljus. Jag har samlat på mig ett antal bilder på T43 i denna målning eftersom jag tycker att det är den klart snyggaste av alla T43's färgsättningar. Hör av dig ifall du behöver fler bilder så kan jag maila över några (fast du kanske redan har många bilder (?) ). I alla fall så tycker jag att det ser väldigt lovande ut. mvh .... Mats
![]() |
#4 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Hej
I objekt explorer finns en funktion där man kan se hur det kommer se ut i Trainz. Tryck "render" och sesan "lights" Ser fint ut förresten
![]() |
#5 |
|
![]()
Här kommer det några bilder på henne inifrån Trainz tillsammans med Z65:an.
Vill samtidigt ge LarryB ett stort TACK, som fixade fram loggan åt mig. Bengan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citat:
Höll på att glömma bilderna. Tar tacksamt emot bilder på henne i denna färgsättning. Har väl hittat 5-6 bilder på nätet av henne. Försöker samla på mig, alla bilder på svenska tåg och speciellt av dom äldre varianterna. Skulle passa utmärkt bland alla andra bilder på tåg som man har tankat hem från nätet. Bengan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Hej
Fint Bengan! Kan vi räna med att hitta henne på startsidan om några dagar?