![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Som ni alla kanske vet så började jag på en rutt, NDK 3...Denna rutt är för tillfället skrotad... Nu lider jag inte för det, utan jag har i dagarna börjat på en annan rutt... Jag har fått tillstånd av Arne Dupont att försvenska hans rutt SDK (Southern Denmark)... Denna rutt kommer jag att bygga på nu och försöka efterlikna det skånska landskapet till viss del. Ortnamnen som jag kommer att använda är alla tagna fårn en bok om Skånska Ortnamn. Själva ortnamnen har inget med verkligheten att göra, utan dess enda syfte är att bilda namn på orterna i rutten. Rutten kommer att vara helt fiktiv, det enda som kommer att vara från verkligheten är namn på orter, företagsnamn med mera. Rutten kommer att byggas i en första version utan x-tracks, vad som kommer efter den första versionen återstår att se. Jag har heller inte satt någon tid när den kommer att släppas utan jag bygger på rutten när andan faller på och när inte ryggen säger ifrån. MVH Kenneth
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Här kommer en första bild från rutten.... MVH Kenneth
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Synd att du fick skrota NDK3, hoppas det går bättre med denna! Bilden ser iallafall mycket bra ut (ser att du hittat nya bubblan på thetrain!)...
Tråkigt att det inte blir xtracks, då kan det ju inte bli tal om nått smalspår i den (något jag alltid hoppas på nya rutter!)...
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag vet inte om det blir x-tracks, men jag är ju bara i början av denna rutten. Jag funderar på det, så man får se vad som händer längre fram... Ja, jag hittade bubblan där och lite till, ser rätt bra ut de bilarna... Här kommer lite fler bilder som jag har gjort idag...I all blixt och dunder... Bild 1 är från en hamn, kommer ej att vara passagerartrafik i denna utan bara industri.... Resten av bilderna är från olika miljöer från spåret fram till hamnen.... MVH Kenneth
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Nu har jag tagit tag i byggeriet igen efter en liten paus...Jag kommer bygga på rutten efterhand som jag känner för det (lite varje dag!!! ![]() Här kommer i varje fall lite bilder från en bilfabrik på rutten. Bild 1: Infarten till fabriksområdet Bild 2: Samma som bild 1 fast en annan vinkel Bild 3: Inifrån fabriken Bild 4: Lite Industrispionage!!! Bild 5: En nattbild NVH Kenneth
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej igen...
De första bilderna som finns i denna tråd stämmer inte längre eftersom jag byggt om den delen av rutten... MVH Kenneth