![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
När jag installerade TRS2006 så hittade jag inte "Third Party SWE" Var hittar man den?
(Har ST04 och ST05)
![]() |
#2 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Dom har ramlat bort i TRS2006, även för mig också.
Du hittar nått "Sweden Stw" eller liknande, där ska allt Svensk material hamna och du har installerat rätt. Annars får du söka upp dom i "All", alltså där allt visas.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Swedish trainz workshop, om jag mins rätt finns det under.
Ivarfall till ST04. "Vet ej om jag mindes rätt men det bör vara under där. Man tänker inte så mycket på det. Men att installera fel?! till TRS det är väl väldigt svårt? Jag menar det är rätt enkelt att installera, tycker ivarfall jag." TW Senast redigerad av Lokförarn den 2006-01-30 klockan 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|