![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
Mitt är : 38411 Trainz Build 3 jag provade att köra en tidigare buildnummer men det fungerade inte. Vad ska jag göra? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej !
Titta på Aurans sidan igen (länk ovan) och så måste du gå hela långa vägen med patch efter patch - och jag lovar dig - det tar tiiid. 38411 till 40040 till 41844 till 44653 så har du senaste versionen. Hälsningar
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tja! Tack! Hittade den men den tycker fortfarande att det är fel, jag har även lagt den i TS2009 mappen. Jag ser inte ens filen från patch programet i TS2009 Mappen. Vad är de för fel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej skulle förtydliga denna fråga ovan.
Senast redigerad av Rc611 den 2011-01-18 klockan 19:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Filen är en av typen .exe, ladda hem den (spelar inge roll vart den ligger), dubbelklicka (eller tryck enter med filen markerad) och låt den sedan installera sig själv
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
När jag har dubbelklickat på den så står det här:
|
![]() |
![]() |
![]() |