![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Om tidsplanen håller som jag tänkt så kommer forumet uppgraderas nästa vecka till ny version. Detta för att få utökad funktionalitet och säkrare forum.
Under tiden forumet uppgraderas kommer servern lösenordsskyddas så att ingen kan komma in under tiden vi håller på och gör databasbackup och sedan uppgradering. En del funktioner i forumet kommer tillfälligt försvinna under nästa vecka (efter att uppgraderingen är klar) men återkommer allteftersom. Det som avses är t.ex sidorna om Månadens Bild (regler, tidigare vinnare). Skulle det vara så att ni möts av en lösenordsruta när ni försöker gå in här så vet ni varför. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
|
![]()
Påminner än en gång om detta så att ni är medvetna om att servern ev. kommer ligga nere någon av kvällarna i nästa vecka (vecka 2)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Vet du vilken dag?
Skulle behöva veta.
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
|
![]()
Nej.
------ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
|
![]()
Forumet är nu uppgraderat till senaste version (3.5.3).
En del grafiska justeringar återstår då man får göra om dessa manuellt. Upptäcker ni fel, får skumma fel eller annat så maila det gärna till mig via http://217.197.57.186/forum/sendmessage.php Några saker som ni kanske redan lagt märke till är att det numera går att byta språk direkt om man scrollar ner till botten av sidan. ![]() Sedan är det både snabbare och enklare att editera ett skrivet inlägg då man kommer in i en slags snabbeditor. Senast redigerad av Fredrik den 2006-01-09 klockan 22:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Sidan har för mig hittils funkat utan problem. Väldigt fint jobbat Fredrik
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Jag kan inte använda några av funktionerna i WYSIWYG-editorn, någon som vet varför?
Sammanfogat inlägg: Konstigt, det funkar med Internet Explorer, men inte med Firefox... ![]() Testar en funktion med tillåtelse från Simon! / Olaf
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av Olaf Lindström den 2006-01-14 klockan 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
vågar man fråga vad det här e
WYSIWYG-editorn |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Det är alltså, så att du kan ändra texten med hjälp av knappar o.s.v. när du skriver ett inlägg. WYSIWYG står för What You Se Is What You Get.