![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
och skaffade en Canon EOS 350D, jag blev helt förstummad när jag såg V-båtsbilderna som en kille som heter robert brink tagit, dom bilderna ligger på Forum Skärgårdstrafik och jag har länge drömt om en sån och idag fick jag den av min underbara pappa, den är så enkel och bra så det är bara inte sant, jag använder helautomatik, amatör på bländningsöppning och sånt
Detta är den snyggaste bilden hittills, tagen från min balkong, råkade sneställa bilden lite, men ändå, jag är helnöjd med resultatet. ![]() Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
/Erik Götborg Senast redigerad av Erik Götborg den 2006-05-12 klockan 08:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack ska du ha, det ska jag göra, lita på det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Snygg bild från ett område man känner igen gott å väl
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Tackar för det!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Trevligt att du införskaffat en bra kamera!(undras varför jag för jag tycker det?
![]() ![]() Ett tips rent generellt till alla att tänka på är att inte kameran gör en bild bra utan att det till stor del beror på fotografen bakom också! Tänkte på det när du sa att Robert tagit fina bilder... ![]() |
![]() |
![]() |