![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Om man är sugen på att ladda ner SP 2, release candidate, till TS2009 så läs lite mer här -->> TS2009 Service Pack 2 RC
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Jag har installerat och testar f.n. Verkar väldigt stabil, så det ser lovande ut.
I och med denna release (SP2) kommer mycket nytt och gammalt/uppdaterat från min sida under hösten. Jag kommer att släppa den skarpa versionen av svenska signalskript samt signalmanager (path control). Uppdateringar av HUD, klarerare och autopilot kommer också. Även ATC ligger på ritbordet. Ser fram emot en kreativ höst med TS2009, och korvtiger's semaforer med mina skript och allt annat som jag vet är på gång.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! Jag har version 38411 av trainz 09 finns det någon sp2 för den ?
gubben50 /John |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Du får nog vänta någon dag till. Auran har lovat att det ska ske denna vecka. Förmodligen en autopatch till dig och alla andra som har samma version.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej! någon som vet när uppdateringen SP2 för version 38411 kommer har varit å kolla på deras sida men inte hittat nått där.
|
![]() |
![]() |