![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Hej nu är jag blivit alergisk mot en sak: Error rutor.
Jag installerade TR2009 för knappt timme sedan och bygger lite ska starta de för att köra vagnen å plup så får jag upp error alltså seriöst va e detta, TR2006 kan jag iallafall köra i timmar utan error men TR2009 knappt 10sekunder.... hmm någon som vet vad error rutan betyder...??
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
version :3 och build: 38411
+???? : till lägg. Jag fick ju även CCC av dig å den har en egen mapp på auran den på verkar väl inte orginal TR2009??
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2009-10-23 klockan 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Nix jag vann det av Svenolov i en utlottning och då har jag två mappar som heter TR2009 men den med CCC - Classic Cabon City heter även de i slutet efter Tr2009 ( namnet på mappen då)
Men vad bytyder error rutan och varför? E halv deppig nu köpte det för 5 timmar sedan i nordstan för 300 spänn.. och installerade de nyss....
![]() |
#6 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Senaste versionen som jag har.
Heter version 3.1 Build. 40040. Så en uppdatering, skulle kanske inte skada.
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
GBGtram gör så här: 1. Avinstallera CCC. 2. Avinstallera TS2009 fullständigt. 3. Installera din version av TS2009 igen, helst under C:\Program\Auran\TS2009\ mappen. Följ alla anvisningar. 4. När TS2009 är installerad, starta installationen av CCC. Du får nu frågan om du vill lägga CCC som en "addon" till TS2009. Svara ja på den frågan. När installationen av CCC är klar har du även den senaste versionen av TS2009. Detta är en extra bonus. Du slipper att installera alla patchar. Efter båda installationerna låter du CM2 reparera/uppdatera databasen, utan att avbryta den processen! EDIT: Min build är f.n. 40837 (SP3). En extra bonus till oss som köpt dessa addons.
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2009-10-23 klockan 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Då upptäckte jag en miss i ovansående svar till dig. Detta påpekade även Bengan. Mellan punkt 3 och 4 ska du köra denna patch http://download.ts2009.com/patch/38411_to_40040.exe som uppdaterar din version till ver. 3.1 build 40040
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2009-10-24 klockan 20:48. |
|
![]() |
![]() |