![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Flera av er undrar säkert nu varför jag är så utspridd på forumet och har flera aktiva projekt. Jo, nyligen i helgen gick ÄVJ i golvet kan man säga då jag misslyckades på flera fronter. Nu har jag kollat upp fakta samt hovat in fler objekt från NMJ ( Som förövrigt är grymt sammansatt).
Hoppas på att kunna släppa denna med tillåtelse från respektive objekt-ägare. Den här banan är helt baserad på Småland och Östergötland och jag ska i högsta möjliga detalj försöka återskapa signalsystemet R. (Som finns väldigt lite dokumentation kring..). Om jag inte hittar något bra om hur signalsystemet fungerar samt placering på banan får jag helt enkelt pallra mig ner till resecentrum här i Vimmerby och fråga! (Vimmerby ligger längs Stångådalsbanan ![]() Se det här som en fortsättning på ÄVJ som inte gick som den skulle! ![]() I banan finns Scalerail, det betyder att track-texturen är betydligt bättre och shapen är i princip densamma som i Railworks. (Om inte t.o.m en export därifrån.) Imorgon kommer en video! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ser bra ut! Vad är det för granar du har?
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Det är Hawk's granar!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Aha, tackar!
![]()
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Mycket trevlig video på en fin bana. Hoppas på fortsättning!