![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Är det därför jag inte får svar på mina frågor? Om det är så, så slutar jag skriva till forumet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Det kan vara som så också att folk inte har något vettigt att säga, då är det bättre att inte säga något alls.
Jag svarar inte på saker om jag inte har en åsikt som är relevant, eller ett svar på en fråga som jag vet något om. Och jag tror att det är fler som kör efter den filosofin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Marcus har uttryckt det jättebra!
![]() ![]() ![]() Stå på dig Totte, du behövs här på forumet! Det är frågor som håller liv i forumet (även om vissa går obesvarade, och i just Railworks-delen har jag själv ingen koll, för där skriver jag aldrig utom under bilder och sånt för att ge lite beröm!), och det är rätt dött nu tyvärr. Men vi får hoppas det blir bättre?! ![]()
![]() |
#4 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Men lita på att du behövs! Om det här forumet skall ha en liten chans att överleva behövs entusiaster som DU ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Inte alls, Du är verkligen en eldsjäl absolut som detta forum såväl behöver! Mvh Johnny
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |