![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]() ![]() Äntligen premiär för Formel-1 cirkusen i Europa! Det är Italien, Ferraris hemmabana och San Marino som står som värd för denna helgs tävlande. Ferrari har ju som bekant inte haft någon drömstart detta året. Därför är ju inte stämningen alls lika hög nu till Imola bland Ferrari fansen. Men, man hoppas att det är här återhämtningen skall komma! Och det börjar bra. Världsmästaren Michael Schumacher var otroligt snabb på fredagens förkval. En halv sekund framför Rubens Barrichello i den andra Ferrarin. Dessa är följa av Williamsförarna Juan Pablo Montoya och Ralf Schumacher. McLaren förarna, kom precis in på topp tio. Men räkna inte bort dem för det! Imorgon har vi ett spännande kval som sänds på TV4 klockan 13.55 samt loppet på söndag, även det 13.55! Själv tycker jag det är Ferrais tur att vinna. Synd om Barrichello som fick bryta i ledning. Eller vad tycker Ni? Med vänlig hälsning Pson ![]() X 2000 - Kungen av sveriges järnvägar. |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Fisichella tar sin andra raka seger och tar upp kampen om titlen.
![]() Jonte |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Han står för långt bak...
Med vänlig hälsning Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Som ni säkert vet, avgjordes kvalificeringen igår.
Det är bröderna Schumacher som har tagit hand om de första rutorna. Här är resultaten: 01. Michael Schumacher (Ferrari-Ferrari/B), 1:22.327 02. Ralf Schumacher (Williams-BMW/M), 1:22.341 03. Rubens Barrichello (Ferrari-Ferrari/B), 1:22.557 04. Juan-Pablo Montoya (Williams-BMW/M), 1:22.789 05. Mark Webber (Jaguar-Cosworth/M), 1:23.015 06. Kimi Räikkönen (McLaren-Mercedes/M), 1:23.148 07. Jacques Villeneuve (BAR-Honda/B), 1:23.160 08. Fernando Alonso (Renault-Renault/M), 1:23.169 09. Jenson Button (BAR-Honda/B), 1:23.381 10. Olivier Panis (Toyota-Toyota/M), 1:23.460 Det kommer bli ett otroligt spännande lopp, hoppas det håller hela vägen för Ferrari och främst Schumacher! TV4 klockan 13.55 alltså om cirka 25 minuter! Med vänlig hälsning Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Ja, det gjorde det ju.
Michael Schumacher tog sin första vinst hittills i år (eller??) vilket jag tycker är mycket bra. MVH Macley Om du tittar in på: http://hem.passagen.se/mikaelrosen/ Skriv gärna i min gästbok ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Ja, men det var inga glada miner vilket man kan förstå. Bröderna Schumachers mamma avled igårkväll.
![]() Med vänlig hälsning Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Ja, jag hörde det. Bröderna kan inte varit 100% skärpta under hela loppet.
De sa att Michael och Ralf direkt efter tävlingen skulle iväg till staden där mamman hade varit. Vi får se fram emot nästa tävling. Var kommer den att gå?? MVH Macley Om du tittar in på: http://hem.passagen.se/mikaelrosen/ Skriv gärna i min gästbok ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Resultat i 3d Mark 2003 (skryttråd, forts.) | niofem | Off-topic | 46 | 2004-08-11 22:43 |
Kvarnes Julgodis 2003 [Många&stora bilder] | Kvarne | Off-topic | 3 | 2003-12-17 20:58 |
Australiens Grand Prix 2003 | Pson | Off-topic | 9 | 2003-03-10 17:19 |
NHL 2003 | Pson | Off-topic | 11 | 2003-02-01 12:47 |
he best wishes for 2003 | Jörg | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-01-01 12:52 |