![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Sen en tid tillbaka har mina Rc-lok varit försvunna ur spelet. Vet någon vad som kan ha hänt? Jag försökte installera svensk tyfon i dem tidigare, kanske det är orsaken? MVH Kristian.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Det bästa är att köpa st2005 då dem kom tillbaka direkt för mig.
Fast det berodde nog på något. Vad krävs egentligen för att ett rc lok ska fungera?
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Om man har Svenska Tåg eller inte har absolut inget med Rc-loken att göra.
Däremot om du laddat ner de ommålningar som finns (och som ligger med på en av Svenska Tåg-skivorna) och editerat config.txt så kan du råkat skriva in fel i config.txt vilket medför att loken försvinner. Dock borde det blåa Rc-loket finnas då det ligger med i Trainz per default så att säga. Finns inte det blåa heller för dig? Tänk att det ligger i en annan kategori än övriga lok från STW |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Krille400
|
![]()
Jo, samtliga Rc är borta. Har även provat med ominstallation från ST2004. Det är mycket möjligt att jag skrivit fel nånstans. Vad ska det stå i KUID-raden högst upp? Nu står det <KUID58223:28219> men inget Rc-lok i spelet, så det är nog galet nummer. MVH Kristian.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det ska stå <KUID:58223:28219> i så fall
Du har glömt ett : direkt efter KUID |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Krille400
|
![]()
Det extra kolontecknet hjälpte inte. Jag tror att hela KUIDet är fel. Har någon det rätta? Det jag ändrade finns under C/Program/Auran/TRS2004/Engines/RC4/config
MVH Kristian. |
![]() |
![]() |