![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Alltså, tänk att när man letar på nätet så hittar man då och då ett lok som ser intressant ut, dette hände mig idag.
Jag fann den här, SJ Litt. Da #297 "Mo" ![]() Och vart inspirerad, jag letade efter en MSTS likhet och fann den, det Italienska GR170! Jag började och jämnföra och till slut blev detta resultatet ![]() Det är ännu inte klart som ni ser men är på god väg. Och det är inte "exakt" lika men ganska så likt, en sak som gör det hela lite overkligt är att Stephenson stryningen är på utsidan och att det saknar gnistsläckaren. Tänk vad kul det är när man får en bra ide! ![]() /Jonatan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Nu är det färdigt.
![]() ![]() /Jonatan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
[
![]() Görsnyggt ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
satans vad snyggt det vart!
![]() ta o släpp den så fort som möjligt vetja ![]() mvh Rodi |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Kanske kan, men då måste jag få tillstånd först och, uhm, så måste någon annan sätta up den här.[:I]
PS, jag har också fixat det där med lokskylten på tendern nu, tog FS GR170 lokets tender. /Jonatan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Svenska ånglok | G-Klav | Off-topic | 4 | 2004-04-08 17:30 |
Mellan Gamla stan och Slussen | Pson | Lokaltrafik | 0 | 2003-09-06 17:51 |
SVENSKA ånglok till msts? | Srj28 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 12 | 2002-12-10 18:37 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |