Citat:
Ursprungligen postat av benkegbg
Hej!
Korvtigers tips fungerade bara - till en del. Det går att använda rälsen i 10:an (pånytt), men all tidigare lagd räls är fortfarande försvunnen. Det blev alltså ingen uppdatering av lagd räls per automatik. Jag måste dra om all räls på nytt :-(
Det enda som är positivt är att jag kan behålla STW:s växel. Alternativet hade varit att, när jag ändå drar om all räls lika gärna kan använda en annan, exempelvis Koleje 3 beton. Då bli växlarna som "standard". Att byta ut dem mot "Lever Auto" går inte, för den växeln (liksom många andra) finns inte i 10:an.
Jag sitter som ni ser mellan stolarna - att fortsätta i 9:an eller att gå över i 10:an och göra om alltsammans. Tur är i alla fall att jag inte hunnit med mer än bara Benstad Central. Fast det är en hel del räls i bangården att byta ut....
Mera observationer: STW-s plattformspaket fungerar inte. Luftledningspaketet ser ut att fungera dock, men inte Linjestolpar och Fackverksstolparna i objektmenyn. Så vad har jag då för nytta at det paketet. Ej heller kan man dra enkla luftledningar från splinemenyn, Old 1t pole och liknande.
Hälsningar
|
För mig så försvann inget efter att jag uppdaterat. Kanske berodde på att jag inte gick in på banorna. Kan vara så att spåren ersätts av de här linjerna om man kollar på banan. Testa att ta bort banan i TS2010. Spara den sedan på nytt i en CDP-fil i TS2009 och öppna och commita i TS2010. Då ska det fungera.
De resterande objekten, luftledninen och plattformspaketet har något scriptfel som måste åtgärdas. Tror att Svenolov arbetar på det?