![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej allesammans!
Det var ett tag sen jag skrev någt här, men det är kanske dags att damma av tangentbordet. ![]() Det är såhär, att jag fick detta mail från auran idag; "It is obvious you have enjoyed Trainz (www.ts2009.com) enough to consider registering online, although it seems the Serial Number you have attempted to register was either from an illegal copy or non-purchased version." Men problemet är, att jag inte har köpt eller laddat ner ts2009 överhuvudtaget! Mailet slutar med reklam för olika paket man kan köpa/ladda ner från deras hemsida?! "We have many great new Trainz Products: Trainz Simulator 2009: World Builders Edition (www.ts2009.com) Trainz Packages: - Murchison 2 (www.murchison2.com) - Classic Cabon City (www.caboncity.com) - Settle and Carlisle (www.settleandcarlisle.com) The Trainz Team www.auran.com www.ts2009.com" Så min fråga till er kloka forumiter är om detta är ett reklambrev, eller om jag ska kontakta Auran? |
![]() |
![]() |