![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Jag kör mest amerikanskt numer, närmare bestämt kanadensiskt. Har fått jobb på Canadian Pacific's i Revelstoke, BC
Bifogar två bilder tagna längs med Canandian Pacific's Mountain Subdivision (Eller med MSTS-språk: Rogers Pass) ![]() Första bilden visar CP 803-104, ett koltåg på väg från Golden till Revelstoke där ett personalbyte sker. Först i tåget drar CP #9503 och #9531 och 70 vagnar bort, längst bak i tåget finns CEFX #1044 som skjuter på ![]() Andra bilden tog jag inatt under en färd från Revelstoke till Golden med ett tomt koltåg ![]() Okej, okej, jag VET att det är MSTS, jag lever mig bara in i det för mycket ![]()
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. Senast redigerad av Dson den 2009-10-11 klockan 00:22. |
![]() |
![]() |