![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#20 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Om du menar en hytt med fungerande reglage så tror jag inte jag klarar det (jag kör med "QWERTYASDFX"). Men jag tänker använda inredningen som "Interior", den är ju lite "hemmagjord" som ni kan se, men får duga i första versionen.
Jo en sak till, svenolov - du är ju scriptguru här i forumet - jag har två script som jag tänkte sätta samman till ett: Det ena är Br23-script för koppel (och tänkt tillfoga övergångsbryggor) vid koppling, det andra är bn.gs för GS M31 spårvagnarna som kan hantera bakljus, destinationsskyltar, vindrutetorkare( funkar inte!) och innerbelysning m.m. Jag har andra namn på attachmentspoins och meshes men när jag har satt ut hela "skogen" skulla jag vilja att du tittade på scripten för att se om de går att förena till ett. Jag kan ju mejla dig gs-filerna när det blir dax. Vid närmare eftertanke mejlar jag dig orginalscripten och om du har tid och lust finns tid att fundera - det vore till stor hjälp( själv har jag programmerarutbildning i Cobol, Algol och Pascal[ utdöda forntidsspråk] - vad gäller C är jag "void"!). Jag mejlar config och gs-filer så får vi se om du orkar - mina attachmentnamn kommer sen.