![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Från STW installerade jag Verktygspaket men alla delarna saknar ett KUID nummer. Nummer 41462:38704. Var kan jag få tag på den filen? Jag använder mig utav TS2009 men har letat i TRS2006 också.
Jag funderar på att installera fler utav STW delar såsom Plattformspaketet. Kommer jag att få problem med saknade nummer där med? Dessutom står det att det finns en handledning till detta paket men jag kan inte hitta den. Någon som kan visa vägen? Även Luftledningspaketet skulle kunna vara utav intresse. Men är det hanterbart utav en luftledningsnybörjare eller rekommenderas något annat. Kommer att köra Tyska och andra kontinentaleuropeiska lok under ledningarna om nu detta har betydelse. |
![]() |
![]() |