![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tänkte en tråd där jag visar lite bilder från mina bussturer i bl.a Tyskland och USA.
Först ut är en vardagsmorgon i Tyskland. ![]() Det är tidig morgon och jag ska hämta upp min buss på depån. Klockan är runt 20 över 6. ![]() Där står skönheten inne i mörkret. Bussföretaget Regiobus Usedom har precis bytt ut hela sin bussflotta till 6st moderna och fräscha InterCity-bussar som är en dröm att köra/åka. Den förre föraren glömde visst släcka ned destinationsskyltarna ![]() ![]() Så står jag redo på Wolgast och har precis släppt på morgonens första passagerare. Det är några minuter till avgång så jag har stängt av motorn och tar en nypa ljummen morgonluft. ![]() Så beger jag mig av mot Mahlzow. Här har jag precis stannat på första stationen som ligger väldigt nära Wolgast. Springer snabbt ut och knäpper en bild. Detta är den enda stationen mellan Wolgast och Mahlzow. ![]() Efter några minuter når jag Mahlzow som är slutstation. Trots rusningstrafik på vägarna kommer jag fram prick på minuten. Här har alla passagerare gått av och jag knäpper en bild innan jag vänder bussen för hemkörning till Wolgast igen. Fortsättning följer!