![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Hej!
Jag köpte Battlefield 1942 igår och jag har en del frågor om det. Jag spelar som bäst bara singleplayer. Det där med Spawn point som man måste välja då man dött eller börjar kriget är det verkligen nödvändigt att vara tvungen att vänta ca 18-10 sekunder föränn man sliper med i kriget eller kan man få bort vänte stunden så man kan delta direkt utan att behöva vänta? Och hur skall man få soldaterna att lyda vad man säger per radio åt dem? Dom springer nästan bara omkring och gör vad de vill. Jag menar jag skulle vilja få ut så mycket som möjligt av spelet, just nu springer jag nästan bara ensam omkring och försöker knäppa fienderna. Och det är väl inte meningen med spelet eller? Så..alla tips angående Battlefield 1942 är hjärtligt välkomna! |
![]() |
|