Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > 3D-design - Trainz

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-09-19, 08:36   #9
vovven47
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2010
Ort: Yxlan, Norrtälje
Inlägg: 1 345
Standard

Vad jag hittills gjort på själva loket är "vevstakeriet" med blindhjulet och fått
det att fungera. Men det finns ju ett antal lok halvfärdiga lok (G6, S och TGOJ Gb95)
som har högre prio.
TGOJs turbinlok hade imponerande dragkraft då det drog upptill 1700 ton tunga malmtåg
från Grängesberg till Oxelösund. Ett lok gick mellan Grängesberg och Eskilstuna där det
avlöstes av ett annat för den sista delsträckan Eskilstuna-Oxelösund.
Ett foto från samlingsportalen:
Bifogade bilder
Filtyp: jpg M3t_71_Eskilstuna_1931.jpg (187.5 KB, 261 visningar)
vovven47 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:20.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009