![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
Ort: Yxlan, Norrtälje
Inlägg: 1 343
|
![]()
E10 loket har fått samma nya egenskaper som S, S1 och G loken:
1.EngineConfig där loket kan dra ett 1400 tons tåg på PLAN bana i 30 km/t. Mätningarna utförda under CABMode körning. I och med engine ändringar måste ni från och med nu ge akt på vatten nivån i pannan när ni kör i CAB MODE Glöm därför INTE I tangenten för att fylla på vatten och O tangenten för att stänga av. Alternativ: I hytten aktiveras injektorn. Detta senare ger snabbare utslag. Glöm heller inte att skyffla in kol. Ge också akt på trycket i ånglådan (Steam chest). Lek då med fyllningsgraden. 2.Röken har också ändrats 3.Liksom hytten vars 2 manometervisare för ångtryck nu ger mycket bättre precision. 4.Tendern har fått plogar lok: http://www.mediafire.com/download/d5...2013_11_14.rar Tender: http://www.mediafire.com/download/10...2013_11_14.rar OBS!! Samma hytt som under download inlägget "Uppd. hytter till G tenderlok, S och S1 tanklok " Tenderlok hytt: http://www.mediafire.com/?at6zc251udfd7iq |
![]() |
![]() |
Taggar |
ånglok, e10 |
|
|