![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Jag tror faktiskt på Utomjordisk liv och att nån där ute undrar om vi finns.Men cirkel fenomen det är nåt jag har svårt att tänka mig. Jag menar man borde märka nåt när ett 100 m långt objekt landar på ett fält och bredvid det finns ett hus. Och UFO bilder...Tja vissa bilder som jag som jag har studerat har jag inte kunnat bevisa att de är fejk. Men i stor sett har jag upptäck vissa märkligheter.
Ni vet väl att 1987 fick ett rymd center tag på ett medelande från rymden. I medelandet stog det om varelser som bärettade om sin civilsation 20 ljus år bort från jorden. Detta skickades till FN som tog detta medelande på allvar. De svarde på medelandet och svartet på medelandet som FN skrev får vi år 2020. Jag tror faktiskt på det. Men sanningen visar sig år 2020 Vad tror ni om ufon i huvetaget... Patrik Tokaj/// jag är ny här bara så ni vet. Jag är en Pojke...Vad ska man seja om mig. |
![]() |
|