![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#19 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
men fungerade i TANE SP1!
Jag har ju definierat upp en "control fil" med ett antal tangentbords kommandon, som t.ex "alt-x" för att koppla ned utpekat lok. Ni som använder mina ånglok känner säkert till detta kommando, liksom ytterligare ett antal, som tyvärr ger samma resultat. I vilket fall som helst så aktiverar jag "alt-x" och nedkopplingen av ångloket börjar, MEN även mina övriga ånglok i sessionen blir nedkopplade!!! Jag har noterat att kommandot "alt-x" sänds till alla mina ånglokshytter i sessionen, vilket inte lär vara meningen, hoppas jag med SP2. ![]() Tyvärr vet jag inte hur detta fungerade i SP2 Beta versionerna, då jag endast hade igång ETT ånglok under testandet...... Har sänt bugg rapport till N3v. |
![]() |
![]() |